Cercar en aquest blog

26 d’abr. 2013

Confiança cega en els companys, tot i que de vegades...

Us aporto una nova anècdota del meu pas per Catalunya Ràdio

El 18 de novembre del 2002 un eixelebrat va decidir segrestar uns 25 alumnes d’una classe de l’escola Casal dels Àngels del barri de Santa Eulàlia de l’Hospitalet de Llobregat en el que sortosament fins ara ha estat l’únic segrest d’aquestes característiques que hi ha hagut a l’Estat espanyol.

Mentre estava davant la porta de l’escola informant del que anava succeint i veient com entraven i sortien autoritats, policies i més policies, des de la Redacció de Catalunya Ràdio em diuen que també hi ha anat la llavors consellera d’Ensenyament de la Generalitat. 

Jo els hi dic que no l’he vista entrar, però des de la Redacció m’insisteixen en que sí que hi és i que ho digui per antena. Com a bon minyó vaig obeir les ordres dels caps i ho vaig dir. El segrest va durar poques hores i va acabar sense cap incidència tret del mal tràngol i patiment de pares, nens i mestres.

Al dia següent em vaig assabentar que la consellera mai va anar aquella tarda a l’Hospitalet perquè estava de viatge oficial a la Xina.

A vegades els companys de Redacció es creuen més altres fonts que la del seu propi periodista... Per sort no sempre ha estat així i tot i que com és lògic, en aquests 14 anys també he comès errors, a Catalunya Ràdio han confiat cegament amb mi i en les informacions que des del territori els he aportat... 

Clar però que com en tota norma sempre hi ha d'haver una excepció!